Kontakt

Metody płatności

Dostawa i opłaty

Jak zamawiać

Regulamin sklepu

Polityka prywatności

katalog naszego sklepu

21,00 zł

Public relations w ochronie zdrowia

 

autor: M. Lasota, A. Rychlicka, A. Ryś, W. Stępień

wydawca: Uniwersyteckie Wydawnictwo Medyczne VESALIUS

wydanie: I

rok wydania: 2000

liczba stron: 140

format: 16 x 23 cm

okładka: miękka

 

Wielu menedżerów ochrony zdrowia nurtuje dziś szereg pytań: Jak radzić sobie w warunkach wolnej konkurencji? Jak zdobyć kontrakt w kasie chorych? Jak zadbać o reputację szpitala? Jak dojść do porozumienia z niezadowolonym personelem? Wbrew pozorom nie są to problemy zarezerwowane wyłącznie dla ochrony zdrowia. Zmagania z konkurencją i kłopoty finansowe są chlebem powszednim każdego przedsiębiorcy. Aby przeżyć i odnieść sukces w tej trudnej rzeczywistości musimy posługiwać się wieloma, często nowymi dla nas instrumentami, które od dawna wykorzystywane są w świecie sprawnie funkcjonującego, zachodniego biznesu. Takim narzędziem jest public relations. Wizerunek naszej instytucji - a tym zajmuje się PR - ma dla rynku usług medycznych kluczowe znaczenie. Bez dobrego wizerunku nie zdobędziemy zaufania. Bez zaufania nie zdobędziemy pacjenta i pieniędzy na działalność. Podręcznik, który przekazujemy w Państwa ręce, łączy wiedzę teoretyczną z przykładami z życia, powstałymi podczas realizacji jendego z zadań w ramach projektu Harvard & Jagiellonian Consortium for Health, którego celem było poinformowanie mieszkańców Krakowa oraz pracowników miejskich ZOZ-ów o prowadzonych zmianach w chronie zdrowia. Public relations jest dziedziną, w której najbardziej liczy się doświadczenie. Pozornie oczywiste rady zawarte w tej publikacji stają się nagle bardzo cenne, gdy stajemy w obliczu konieczności zorganizowania konferencji prasowej lub wydania broszury. Każda instytucja, zarówno publiczna, jak i prywatna, komunikuje - czy też chce czy nie. Sztuka polega na tym, co i jak komunikować, aby rezultat był dla nas korzystny. Życzymy Państwu wielu sukcesów na tym polu.

 

 

SPIS TREŚCI

 

- WSTĘP.

- ROLA KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ.

- KOMUNIKACJA ZEWNĘTRZNA.

- BUDOWA STRATEGII KOMUNIKACYJNEJ.

- STUDIUM PRZYPADKU.

- ZAŁĄCZNIKI.